ပထမဆံုးကဗ်ာစာအုပ္

ဤစာကို , ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ TGTCေက်ာင္းသားတစ္ဦး ေရးသားသည္။
ကဗ်ာစာအုပ္ေလးတစ္အုပ္
မ်က္ႏွာဖံုးကေ၀၀ါးဆဲ
အေတြးႏုႏုကေလးေတြတည္ေဆာက္တုန္းကေပါ့

ပထမဆံုးကဗ်ာစာအုပ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ေရးတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကေလာင္နံမည္ပါတဲ့ ေက်ာင္းတုန္းကထြက္ခဲ့တဲ့ ကဗ်ာစာအုပ္တစ္အုပ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္က အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ဒုတိယႏွစ္ ပထမအသုတ္ ( 2nd year 1st semester ) ပဲရွိပါေသးတယ္။
ကဗ်ာကို ၀ါသနာပါတယ္က အထက္တန္းေက်ာင္းမွာကတည္းကပါ။ ၉ - တန္းေလာက္မွာ ကဗ်ာစာအုပ္ တစ္အုပ္ထုတ္ဖူးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကဦးေဆာင္ၿပီးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတခ်ဳိ႕နဲ႔ ထုတ္လိုက္တာပါ ( အမွန္ေတာ့ အေဖကိုယ္တိုင္ေနာက္က ၾကပ္မတ္ၿပီး လုပ္ေဆာင္ေပးခဲ့တာ )
ဂ်ီတီစီတက္ၿပီး ပထမႏွစ္မွာ ဘာမွမလုပ္ၾကေသးပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း အသစ္ေတြ၊ အစိမ္းေတြ၊ သိပ္မခင္ၾကေသးဘူးေပါ့။ ဒုတိယႏွစ္အစမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ကစၿပီး စာေပအတြက္လႈပ္ရွားမႈေတြလုပ္ေတာ့တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမဂ်ာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတန္းထဲမွာ ေျပာတာေနာ္။ တျခားအတန္းေတြေတာ့ သြားၿပီးမက်ယ္ရဲဘူး။ ကိုယ့္ထက္တက္တဲ့သူေတြမို႔လို႔ပါ။
အဲ့ဒီစာအုပ္ေလးကို အစ္မတစ္ေယာက္က စာစီေပးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က မ်က္ႏွာဖံုးဒီဇိုင္းဆြဲတယ္။ ၁၂၀ ေလာက္ေတာ့ထုတ္လိုက္ရပါတယ္။ အမွတ္တရျဖစ္သြားတာပါပဲ။ ေနာက္မွပဲ အဲ့ဒီစာအုပ္အဖံုးနဲ႔ ကဗ်ာတခ်ဳိ႕ကို ျပန္ၿပီးေရးေတာ့မယ္။ အခုေတာ့ နည္းနည္းမ်ားသြားေတာ့ ဒီေလာက္နဲ႔ပဲ ရပ္လိုက္ေတာ့မယ္။






0 ခုေလာက္ေတာ့မွတ္ခ်က္ေတြေရးထားၾကတယ္

Make A Comment